PENGUMUMAN

Kepada pelanggan yg telah menempah tempahan, sila confirmkan tempahan anda dgn membayar sekurang2nya 50% dari harga tempahan!!! sekian terima kasih

Thursday, October 14, 2010

SPIDERMAN...SPIDERMAN

PROMOTION OF THE MONTH (JUNE)...

Ditempah oleh Kak Linda ( opismate) utk besdey anak lelakinya,..Kak linda request gambar spiderman instead of mickey..

Byk tol dugaan utk menghasilkan kek spiderman nih...sehari sebelum nk deko kek ni..br perasan pewarna hitam dh abes, pada hal kak linda dh order 2 minggu awal!!..pegi cari beberapa kedai bakery..out of stock!!!..alamak..esok dh nak anto!!! apa lagi ptg tu ligat la aku menyelongkar stor cari nota lama...( cara mencampur warna)...seb baik la jumpa...tu pn dh koyak2...ada words yg blur...susah nk baca...akhirnya dpt jgk kaler hitam...aku ni klu melukis kn ada contoh ( x pndai la katakan!!!)..ahh..sudah...x tau mana letak gambar spiderman nih...aku dh print semalam!!!..satu rumah mencari...dlm keta pn x de!!..nasib baik ada INTERNET...naik juling mata aku melukis smbil tgk PC!!!!

Tarara.....dh SIAP!!! masa nk tranfer ke kek...spiderman nyer besar dari kek puulakkk!!!! aadussss!!!
( another 2 more cake's waiting to deco, huhuhu!!!)..so aku tampalkan lebih buttercream sebelah kanan..( tu sbb shapenyer lari sket)....space utk wording pn x besar...kn tulis kecik sket..aku lak terlupa nk tnya kak linda nama anak dia...nk kol no hp plak x de, so tulis hepi besdey jer.....kesudahannya pd hr tu...aku tido pkul 4 pg!!!! huhuhu

Harap kak linda berpuas hati dgn kek spiderman tu...

Moral of the story nya...bersedialah dlm apa saja yg nk dibuat!!!  mise-en-place is very important!!! ( words yg selalu dipakai dlm food preparation)

No comments:

Post a Comment