PENGUMUMAN

Kepada pelanggan yg telah menempah tempahan, sila confirmkan tempahan anda dgn membayar sekurang2nya 50% dari harga tempahan!!! sekian terima kasih

Monday, October 11, 2010

BARBIE DOLL CAKE

Barbie doll cake!!!!...yezzz….begitu teruja sekali aku membuat kek ni…sampai terlupa plak nk kalerkan butter cream tuh…selalu buat kek trus sapu jerkkk….so aku pn cari idea utk mencorakkan gown dgn warna pink ( combi pink & putih)..x de la nmpak putih jer..…ni la hasilnyerr!!!!


OK x rambut Barbie nie??? Aku dpt idea buat eksesori rambut ni slepas mmbaca blog kwn opis aku si farah..( tgk gambo dia pkai cekak bernet ms brcuti ke langkawi…cantik lak!!!hehe) ……so seesuuwwai dgn gownnyerr
Bebudak pompuan suka sgt ngn Barbie doll cake ni kan!!!..biasanya klu kek ni dibeli di kedai @ mana2 la…( biasanya la)…barbie dollnyer cuma kepala smp pinggang jee…kakinyer x de!!!...bila difikirkan …kesian ank kita kan…lps abis mkn kek..yg tinggal hanyalah patung x berkaki…jd x bermakna lah besdey cake..especially klu dibuat hadiah…nk simpan pn x guna!!! TAPI klu nk tahu… kek Barbie doll aku ni…lengkap berkaki, berbaju & berkasut!!!!... so x la ank kita menangis2 menanyakan…”mana kaki princess ni… ibu????” @ pun “ ngapa auntie dot…dot.. bg patung x de kaki???”….jenuh jgak nk menjwp tuh!!!!...hehe

Sempena hari guru semalam 17 Mei 2010…aku menghadiahkan kek ni kpd cikgu2 di tadika AN-NIZAH Bandar Putera, Klang…

HAPPY TEACHERS DAY…terima kasih kerana menjaga, mengajar & mendidik AIRIL…Semoga di limpahi rezeki & dilindungi oleh NYA…amin…
Sila call or sms sy for a new price..thanks -shalina-

No comments:

Post a Comment