PENGUMUMAN

Kepada pelanggan yg telah menempah tempahan, sila confirmkan tempahan anda dgn membayar sekurang2nya 50% dari harga tempahan!!! sekian terima kasih

Tuesday, October 12, 2010

EDIBLE IMAGE CUP CAKES


12/02/2010- Tempahan dari my sister for her beloved husband....mmg fanatic liverpool....nak suprise katanya...tepat jam 12.00 mlm dpt call dr my sis...asbennyer suke sgt ..smp x nk mkn cup cake tu..nk simpan katanya...hehe... & yg peliknya aku tnya kt adk aku..what is BUNTAT ( gelaran asben dia) actually???
dia kata BUNTAT dlm bahasa org asli is SAYANG.....errrmmm..mcm-mcm la eks gelaran skrg...x kisah la janji maksudnyer elok....cuma sebutan tu kurang sedap lah....hehe..Selamat Ulang Tahun Ady....semoga panjang umur & murah rezki....

PAKEJ A
Sugar Imej
Harga : RM2.00 sebiji (M)
W/o Sugar Imej
Harga: RM1.50 sebiji (M)- for wording
Kek: Marble Kek
Frosting : Buttercream
Total : RM16.50 (M) 9 biji / RM22.00 (M) 12 biji

PAKEJ B(Individual box)
Sugar Imej



Harga: RM2.20 per box ( termasuk ribbon)

Harga boleh dikurangkan sekiranya tempahan dalam kuantiti yg banyak




Semalam ada lebihan cup cake & icing pn lebih...so aku sajer je buat muka clown bih & bunga mashmellow...cup kek ini aku nk bagi opismate aku Megat & PP dia Azwan sbb tolong repair kereta aku hari tu...terima kasih byk2 uols...hehe 
 
Min 9 biji -RM13.50 ( RM1.50 sebiji)
Individual box-RM1.80 per box ( termasuk ribbon)

Sesiapa yang berminat boleh SMS/email/call pd saya at least 4 hari sebelum pick up date...yahhh...

-Shalina-

No comments:

Post a Comment